torstai 24. joulukuuta 2015

Joulukalenterin suosikit

Täytyy tunnustaa, että en ole oikein koskaan innostunut joulukalentereista. Yksi syy on se, että minusta tuntuu aivan luonnottomalta ostaa jotain ja viikkotolkulla katsella pelkkää pakkausta. Minä nimittäin rakastan yllätyslahjoja enkä malta odottaa niiden avaamista! Olen siis vältellyt joulukalentereita kokonaan ja tyytynyt siihen, että ne eivät minulle sovellu.


Tänä vuonna tein poikkeuksen ja kävin ostamassa The Body Shopin joulukalenterin. En tavallisesti käytä The Body Shopin tuotteita, joten mielenkiinnolla availin kauniin kalenterin laatikoita! En tietenkään aivan päiväntarkasti malttanut laatikoita aukoa, vaan saatoin kurkkailla pari kolmekin laatikkoa eteenpäin. Hauskaa silti oli, joten eipä tuolla niin väliä.

Osa purnukoista on jäänyt käyttämättä ja osaa on tullut käytettyä paljonkin. The Body Shop -legendaa eli huulirasvaa toivoinkin kalenterilta ja sieltähän löytyi kaksi erilaista. Nämä olivat niin super-in silloin kun olin yläasteella! Strawberry Lip Butter näkyy valkoisena huulilla ja haiseekin aivan karkkikaupalta. Jos olisin arvannut, olisin lahjoittanut tämän avaamattomana jollekin suvun esiteineistä. Sen sijaan Honeymania Lip Balm on täyden kympin tuote!


Muut kalenterin suosikit ovat Almond Hand Cream, Shea Body Butter ja meikkisivellin. Käsivoiteen tulee kosteuttaa hyvin ja imeytyä salamannopeasti tai mulla jää käyttämättä. Tämä mantelin tuoksuinen käsivoide täyttää molemmat vaatimukset ja lisäksi tuoksukin soveltuu aikuiseen makuun. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti